niedziela, 30 sierpnia 2009

Relacja z V i VI stacji: " Wieczór" oraz " Dziadek i ja "

Witam serdecznie,
po długiej przerwie nie pisania :(

Przepraszam bardzo za brak relacji na blogu
z V i VI stacji naszego filmowego pociągu,
ale spowodowane to było, po prostu moją przerwą urlopową.
Teraz już wypoczęta, naładowana pozytywną energią z Gór Świętokrzyskich
wracam do pracy.

Dziękuje Wszystkim, którzy przyszli, obejrzeli razem z Nami seans.
Z tego co mi zostało przekazane na :
- film " Wieczór" przyszło 153 osoby
- film " Dziadek i ja" 85 osób.

Bardzo Nas to cieszy, świadczy o tym że Nasza akcja,
cieszy się nieustannie dużym zainteresowaniem.
Niestety z 2 ostatnich seansów nie mam żadnej dokumentacji zdjęciowej,
a co za tym idzie, nie mam co wrzucić do foto galerii PKP,
no ale nic straconego, nadrobimy to dzisiejszego wieczoru :)

Zapraszam serdecznie,
już dziś o 21.15 na parkingu
obok UMiG Piaseczno
wyświetlimy film " 21 gramów"

więcej filmie " 21 gramów" dowiecie się Państwo na
na
Forum E-Mieszkańców Piaseczna

jak zawsze proszę zabrać ze sobą,
dobry humor, ciepły sweter i obowiązkowo coś do siedzenia.

ps. Jeśli chodzi o Kino Plenerowe w Zalesiu Górnym,
o czym pisałam szerzej w poprzednim poście,
to przepraszamy bardzo, ale pojawiły się
spore problemy natury organizacyjne, które uniemożliwiły Nam
rozpoczęcie akcji.
Akcja miła ruszyć 22 sierpnia, nie ruszyła.
Nadal nad tym ciężko pracujemy.
Będę Państwa na bieżąco informować, mam nadzieje że się uda, a jak nie, to trudno,wystartujemy w przyszłym roku :)

do zobaczenia już za kilka godzin
jak zawsze 21.15 na parkingu obok UMiG Piaseczno

Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Jarzębska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz